Οι καιρικές συνθήκες αποδείχθηκαν ιδανικές. Ο καιρός ήταν σύμμαχος των προσπαθειών των παιδιών, προσφέροντας γεμάτες μέρες ηλιοφάνειας με λίγο αέρα, γεγονός που επέτρεψε τη διεξαγωγή όλων των αγώνων χωρίς την παραμικρή καθυστέρηση.
Καθοριστικό ρόλο στην πραγματοποίηση του πρωταθλήματος έπαιξε η ουσιαστική συνδρομή του Δήμου Παιονίας, που φρόντισε να τηρηθούν οι υψηλότερες προδιαγραφές στα δημοτικά γήπεδα της πόλης. Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία του ο Αντιδήμαρχος Αθλητισμού κ. Ευστάθιος Αβραμίδης, ο οποίος επεσήμανε τη σπουδαιότητα τέτοιων αθλητικών θεσμών για την προβολή και την εξωστρέφεια του τόπου.
Η διοίκηση του διοργανωτή ΟΑ Γουμένισσας, μαζί με τον οικοδεσπότη ΟΑ Πολυκάστρου, εκφράζουν τις θερμές τους ευχαριστίες σε όσους βοήθησαν να στηθεί αυτή η αθλητική γιορτή και ανανεώνουν το ραντεβού τους για τις επόμενες μεγάλες συναντήσεις στα κορτ της περιοχής.